

Jestem absolwentką Akademii Medycznej (obecnie Uniwersytet Medyczny) we Wrocławiu, gdzie uzyskałam stopień magistra fizjoterapii. Moje doświadczenie praktyczne zdobywam od wielu lat, a moja droga zawodowa rozpoczęła się już na studiach, ponieważ już wtedy prowadziłam indywidualne zajęcia z dziećmi w zakresie fizjoterapii i terapii integracji sensorycznej.
Równocześnie, w trakcie studiów angażowałam się w rozmaite aktywności między innymi byłam w kole naukowym SKN “Zaburzeń rozwoju dzieci i młodzież” gdzie mogłam obserwować pracę innych terapeutów czy współorganizować konferencje.
Od początku wiedziałam, że moja droga zawodowa to praca z dziećmi. Szczególnie interesowałam się neurologią, anatomią, biomechaniką. Fascynowało mnie ciało jako całość – dlatego rozpoczęłam różne poszukiwania mojej ścieżki zawodowej jako terapeuta neurorozwojowy.
Zaciekawiona rozwojem dziecka ukończyłam m.in.:
- Fizjoterapię
- Logopedię
- Neurologopedię kliniczną
- Pedagogikę specjalną
- uzyskałam również tytuł Biomasażysty, aby pomagać w naturalny i niekonwencjonalny sposób.
Od lat szkolę się u najlepszych instruktorów w Polsce i zagranicą. Skończyłam m.in. SI, PNF, Kinesiology Taping z Ester the Ruth, Kinesiology taping inne. Jestem terapeutą CRAFTA@ oraz jednym ze 100 certyfikowanych terapeuów Castillo Moralesa @ w Polsce. W ostatnich latach stale szkolę się w Instytucie Upledgera z Terapii Czaszkowo – Krzyżowej.
Dzięki wiedzy jaką uzyskałam na uczelniach, rozmaitych kursach, a przede wszystkim wieloletniej praktyce: patrzę holistycznie na drugiego człowieka, skutecznie i sprawnie dobieram wraz z zespołem cele terapeutyczne.
W pracy zawodowej fascynuje mnie temat anatomii. neurologii, regulacji, integracji sensorycznej, traumy. Podczas terapii stawiam na relację jestem terapeutą responsywnym.
Bardzo ważna w pracy i w życiu jest dla mnie komunikacja. Dlatego ukończyłam również liczne kursy z AAC wspomagające moją pracę z dziećmi z trudnościami w komunikacji. W ostatnich latach zgłębiam wiedzę na szkoleniach NVC.
Cenię sobie pracę w zespole specjalistów, uważam, że spojrzenie wielospecjalistyczne jest gwarantem odpowiedniego doboru metod, koncepcji, celów pracy.
Obecnie pomagam w zakresie fizjoterapii, terapii integracji sensorycznej oraz pracy miofunkcjonalnej obszaru orofacjalnego i współpracuje z rozmaitymi placówkami m.in.: przedszkolami specjalnymi, szkołami specjalnymi oraz na stałe przyjmuje pacjentów w Centrum Rozwoju Kraina Mowy w Siechnicach. Prowadzę również warsztaty dla kadry szkół i przedszkoli.
Prywatnie jestem melomanką, muzyka mnie koi. Uwielbiam górskie wędrówki, podróże na własną rękę. Od lat praktykuję mindfulness (zanim to się tak nazywało):).
Moje najbliższe cele: rozwój naszej fundacji tak, aby jak największa liczba osób uzyskała wsparcie. W przyszłości chciałabym, aby na terenie naszej gminy funkcjonowało duże centrum rehabilitacyjno – szkoleniowe.
Ukończone kursy:
- Metoda Integracji Sensorycznej I i II stopnia,
- Crafta@,
- Terapia Czaszkowo – Krzyżowa ( Instytut Upleger – CST1, CST2)
- Koncepcja Castillo Moralesa@ ( szkoła niemiecka) jedyne szkolenie w Europie
- Metoda PNF,
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne,
- Metoda Kinesiology taping KT1,
- Certyfikowany terapeuta Sensomotorycznej terapii widzenia®,
- Terapia miofunkcjonalna A.Kittel,
- Warsztaty z Sarą Capelovich (2019) – niemowlę z opóźnieniem rozwoju – najczęstsze zespoły z obniżonym napięciem podstawowym w przebiegu. Program domowy i instrukcje dla rodziców.
- ETT – w logopedii Esther de Ru (2018).
- PECS – poziom 1,
- PECS – 9 krytycznych umiejętności porozumiewania się,
- Dieta sensoryczna – optymalne wsparcie u osób z zaburzeniami
- neurorozwojowymi. Prowadzące: Tracy Murnan Stackhouse, Julia Wilbarger.
- Spektrum Autyzmu w Teorii Integracji Sensorycznej,
- Terapia Ręki,
- Terapia Ręki w teorii Integracji Sensorycznej,
- Logorytmika,
- Trener Sensoplastyki®
- BrainGym – Kinezjologia Edukacyjna
- Warsztaty: Związek ciała z kompleksem ustno- twarzowym i systemem widzenia w koncepcji Castillo Moralesa®
- Nadwrażliwość dotykowa jamy ustnej u dzieci.
- Nadmierne ślinienie się – techniki terapeutyczne.
- Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych. Diagnoza, metody terapii.
- Thera band- ćwiczenia oporowe i równoważne,
- Kurs języka migowego – certyfikat PZG,
- Metoda Krakowska: podstawy neurobiologiczne, symultaniczno- sekwencyjna nauka czytania ®, programowanie języka z zaburzeniami komunikacji, stymulacja mechanizmów lewopółkulowych, metody wywoływania głosek, diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera, praca z dzieckiem autystycznym –początek drogi,
- KORP,
- KOLD,
- Mnóstwo innych
Jestem absolwentką Akademii Medycznej (obecnie Uniwersytet Medyczny) we Wrocławiu, gdzie uzyskałam stopień magistra fizjoterapii. Moje doświadczenie praktyczne zdobywam od wielu lat, a moja droga zawodowa rozpoczęła się już na studiach, ponieważ już wtedy prowadziłam indywidualne zajęcia z dziećmi w zakresie fizjoterapii i terapii integracji sensorycznej.
Równocześnie, w trakcie studiów angażowałam się w rozmaite aktywności między innymi byłam w kole naukowym SKN “Zaburzeń rozwoju dzieci i młodzież” gdzie mogłam obserwować pracę innych terapeutów czy współorganizować konferencje.
Od początku wiedziałam, że moja droga zawodowa to praca z dziećmi. Szczególnie interesowałam się neurologią, anatomią, biomechaniką. Fascynowało mnie ciało jako całość – dlatego rozpoczęłam różne poszukiwania mojej ścieżki zawodowej jako terapeuta neurorozwojowy.
Zaciekawiona rozwojem dziecka ukończyłam m.in.:
- Fizjoterapię
- Logopedię
- Neurologopedię kliniczną
- Pedagogikę specjalną
- uzyskałam również tytuł Biomasażysty, aby pomagać w naturalny i niekonwencjonalny sposóbOdkrywanie ciała jako całości i wpływu powięzi, taśm mięśniowych na obszar orofacjalny to dla mnie niesamowita przygoda. Szukam zależności między rozmaitymi obszarami w ciele. Przyglądam się regulacji emocjonalnej dziecka, zauważam restrykcje tkankowe.
Od lat szkolę się u najlepszych instruktorów w Polsce i zagranicą. Skończyłam m.in. SI, PNF, Kinesiology Taping z Ester the Ruth, Kinesiology taping inne. Jestem terapeutą CRAFTA@ oraz jednym ze 100 certyfikowanych terapeuów Castillo Moralesa @ w Polsce. W ostatnich latach stale szkolę się w Instytucie Upledgera z Terapii Czaszkowo – Krzyżowej.
Dzięki wiedzy jaką uzyskałam na uczelniach, rozmaitych kursach, a przede wszystkim wieloletniej praktyce: patrzę holistycznie na drugiego człowieka, skutecznie i sprawnie dobieram wraz z zespołem cele terapeutyczne.
W pracy zawodowej fascynuje mnie temat anatomii. neurologii, regulacji, integracji sensorycznej, traumy. Podczas terapii stawiam na relację jestem terapeutą responsywnym.
Bardzo ważna w pracy i w życiu jest dla mnie komunikacja. Dlatego ukończyłam również liczne kursy z AAC wspomagające moją pracę z dziećmi z trudnościami w komunikacji. Obecnie zgłębiam wiedzę na szkoleniach NVC.
Cenię sobie pracę w zespole specjalistów, uważam, że spojrzenie wielospecjalistyczne jest gwarantem odpowiedniego doboru metod, koncepcji, celów pracy.
Obecnie pomagam w zakresie fizjoterapii, terapii integracji sensorycznej oraz pracy miofunkcjonalnej obszaru orofacjalnego i współpracuje z rozmaitymi placówkami m.in.: przedszkolami specjalnymi, szkołami specjalnymi oraz na stałe przyjmuje pacjentów w Centrum Rozwoju Kraina Mowy w Siechnicach. Prowadzę również warsztaty i szkolenia dla kadry szkół i przedszkoli.
Prywatnie jestem melomanką, muzyka mnie koi. Uwielbiam górskie wędrówki, podróże na własną rękę. Od lat praktykuję mindfulness (zanim to się tak nazywało).
Moje najbliższe cele: rozwój naszej fundacji tak, aby jak największa liczba osób uzyskała wsparcie. W przyszłości chciałabym, aby na terenie naszej gminy funkcjonowało duże centrum rehabilitacyjno – szkoleniowe.
Ukończone kursy:
- Metoda Integracji Sensorycznej I i II stopnia,
- Crafta@,
- Terapia Czaszkowo – Krzyżowa ( Instytut Upleger – CST1, CST2)
- Koncepcja Castillo Moralesa@ ( szkoła niemiecka) jedyne szkolenie w Europie
- Metoda PNF,
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne,
- Metoda Kinesiology taping KT1,
- Certyfikowany terapeuta Sensomotorycznej terapii widzenia®,
- Terapia miofunkcjonalna A.Kittel,
- Warsztaty z Sarą Capelovich (2019) – niemowlę z opóźnieniem rozwoju – najczęstsze zespoły z obniżonym napięciem podstawowym w przebiegu. Program domowy i instrukcje dla rodziców.
- ETT – w logopedii Esther de Ru (2018).
- PECS – poziom 1,
- PECS – 9 krytycznych umiejętności porozumiewania się,
- Dieta sensoryczna – optymalne wsparcie u osób z zaburzeniami
- neurorozwojowymi. Prowadzące: Tracy Murnan Stackhouse, Julia Wilbarger.
- Spektrum Autyzmu w Teorii Integracji Sensorycznej,
- Terapia Ręki,
- Terapia Ręki w teorii Integracji Sensorycznej,
- Logorytmika,
- Trener Sensoplastyki®
- BrainGym – Kinezjologia Edukacyjna
- Warsztaty: Związek ciała z kompleksem ustno- twarzowym i systemem widzenia w koncepcji Castillo Moralesa®
- Nadwrażliwość dotykowa jamy ustnej u dzieci.
- Nadmierne ślinienie się – techniki terapeutyczne.
- Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych. Diagnoza, metody terapii.
- Thera band- ćwiczenia oporowe i równoważne,
- Kurs języka migowego – certyfikat PZG,
- Metoda Krakowska: podstawy neurobiologiczne, symultaniczno- sekwencyjna nauka czytania ®, programowanie języka z zaburzeniami komunikacji, stymulacja mechanizmów lewopółkulowych, metody wywoływania głosek, diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera, praca z dzieckiem autystycznym –początek drogi,
- KORP,
- KOLD,
- Mnóstwo innych